O trati 122
Trat 122 je z 90% jednokolejná trať, až na úsek z Prahy hl.n. přes dopravnu Praha - Vyšehrad do stanice Praha - Smíchov severní nástupiště, kde také končí elektrifikace a začíná provoz dle drážního předpisu D3. Po výjezdu z nádraží Praha - Smíchov sev.n., na které mimojiné není skoro označen přístup, podjedeme městský okruh a začneme mírně stoupat. Po chvíli se ocitneme nad Hlubočepy a po viaduktu dvakrát nadjedeme trať Praha - Smíchov - Beroun. Bez zastavení projedeme Hlubočepy a opět stopáma a nyní jsme nad Smíchovem. Naskytá se nám krásný výhled na celou Prahu. Po chvíli dojedeme do zastávky Praha - Žvahov. Cesou několikrát míjíme nepiöužívané návěsti i signalizační zařízení. Po zastávce Praha - Jinonice. Zde je používaná dopravna a je zde i výpravčí, však jízdenky si zde nekoupíte...Vlak se dá do pohybu a blížíme se do stanice Praha - Cibulka. V tomto úsek trati se trať rozdvojila - jsou zde dvě traťové koleje, avšak druhá je neboužívaná, jelikož zde chybí potřebné zabezpečovací zařízení. Další stanicí je žst.Praha - Stodůlky. Zde je podobný systém jako v žst Jinonice. A už se blížíme na Zličín. Zdejší stanice se nachází u konečné tramvaje Sídliště Řepy a od této obsazené stanic s výdejnou jízdenek vede vlečka do depa metra Zličín. Je zde také manipulační kolej pro vykládku tramvají s kolejí do tramvajové smyčky. A už nás čeká konec první části tratě - Hostivice, kde se setkáme s tratí 120.
Komentáře
Přehled komentářů
I'm amazed, I have to admit. Seldom do I come across a blog that's both equally educative and interesting, and without a doubt, you have hit the nail on the head. The issue is an issue that not enough folks are speaking intelligently about. I am very happy I came across this during my search for something relating to this. pigdum.naoblal.se/skin-care/hur-blandar-man-svart.php hur blandar man svart
bolagsjurist jobb stockholm infoforwomen.be
(infoforwomen.be, 27. 9. 2020 3:45)
Hi there friends, its great article regarding cultureand fully defined, keep it up all the time. thase.infoforwomen.be/map11.php bolagsjurist jobb stockholm
XRumer 19.0 + XEvil 5.0 bypass ANY Captcha
(Natashacog3492, 12. 8. 2020 20:49)
Absolutně nová aktualizace balíčku SEO / SMM "XRumer 19.0 + XEvil 5.0":
captcha řešení Google, Facebook, Bing, Hotmail, SolveMedia, Yandex,
a více než 12000 dalších kategorií captcha,
s nejvyšší přesností (80 až 100%) a nejvyšší rychlostí (100 img za sekundu).
Můžete připojit XEvil 5.0 k nejoblíbenějšímu softwaru SEO / SMM: XRumer, GSA SER, ZennoPoster, Srapebox, Senuke a více než 100 dalších softwarů.
Zájem? Existuje spousta nepřehledných videí o XEvile na YouTube.
Hodně štěstí!
Google ReCaptcha-2 broken!
(Boobiesweept, 22. 2. 2020 15:37)
XRumer 19.0 + XEvil 4.0: nový inovativní program pro řešení jakékoliv Captcha
1. Výkonné Neuronetworks: XEvil OCR může vyřešit více než 12000 různých typů Captcha je,
including such of popular, like Google ReCaptcha v2, V3 (in XEvil 4.0 Ultra only!), Kaptchacom, SolveMedia, Bing-Captcha,
Facebook-captcha and uCoz-captcha, Yandex-captcha, DLE-captcha, vBulletin-Captcha, and a lot of other types!
2. Velmi vysoká rychlost a přesnost: rozpoznávací rychlost 0,01 .. 0.02 sekundy na obrázek (ale pouze 1 sekunda v DEMO verzi!),
XEvil dokáže obejít a vyřešit široké typy captcha s vysokou přesností,
without depending of difficulty, distortion, noises, fonts, colors.
Exception is Google ReCaptcha-2, about 20-30 seconds per solution:
on ReCaptcha - 2 need to click a lot of images inside with a special delay.
tři. Very simple UI: just 3 main buttons to start recognition,
so it ' s easy to use with a wide spectre programs of SEO, SMM, Analytics, Mass Auto-Registering, Posting, Mass Sending, Parsing, CryptoCurrency Mining programs.
Máš zájem? ;)
Just do search in google "XEvil for Free".
FREE DEMO version is available!
Děkuji vám za pozornost! ;)
Pražský semering
(Stichová, 18. 8. 2013 18:16)Strašné zklamaní!! Propagovaná romantická železnička přirovnávaná k rakouské horské dráze je jen blábol. Na Smíchovském nádraží jen ztěžka najdete severní nástupiště. Deset lidí (Pražáků) nám to nebylo schopno pomoci najít. Vůbec nebylo označeno. A stačilo by dát 2 cedule!! Není to jen náš poznatek, ale i spolucestujících. Trať není prořezaná, takže krásný pohled na Prahu zahlédnete mezi keři, máte-li štěstí. Když jsem se zeptala příjemného průvodčího, kde začíná pohled ne krásné Motolsko Košířské parky, tak mi odpověděl, že tam, kde nebude vůbec nic vidět. A měl pravdu! Cesta tam a zprátky stojí 50Kč , ale vůbec za ty peníze nestojí. Nedoporučuji to jet, jen zklamání z toho, jak se nikdo o to nestará.
prosba
(vráblová, 23. 10. 2011 9:44)Dobrý den, chtěla bych s vnoučaty absolvovat tuto určitě hezkou a zajímavou trať, ale nevím ,jak se dostat k jízdnímu řádu. Prosím poraďte mi. Děkuji
Re: prosba
(Jan Obdržálek, 8. 5. 2012 20:50)Hledejte ve spojích (např. http://jizdnirady.idnes.cz/vlaky/spojeni/) vlakový spoj z Praha-Smíchov do Praha-Zličín (anbo do Hostivic).
Opravené překlepy
(Jan Obdržálek, 8. 5. 2012 20:46)Trat 122 je z 90% jednokolejná trať, až na úsek z Prahy hl.n. přes dopravnu Praha - Vyšehrad do stanice Praha - Smíchov severní nástupiště, kde také končí elektrifikace a začíná provoz dle drážního předpisu D3. Po výjezdu z nádraží Praha - Smíchov sev.n., na které mimo jiné není skoro označen přístup, podjedeme městský okruh a začneme mírně stoupat. Po chvíli se ocitneme nad Hlubočepy a po viaduktu dvakrát nadjedeme trať Praha - Smíchov - Beroun. Bez zastavení projedeme Hlubočepy a opět stoupáme, až jsme nad Smíchovem. Naskytá se nám krásný výhled na celou Prahu. Po chvíli dojedeme do zastávky Praha - Žvahov. Cesou několikrát míjíme nepoužívané návěsti i signalizační zařízení. V zastávce Praha - Jinonice je používaná dopravna a je zde i výpravčí, avšak jízdenky si zde nekoupíte...Vlak se dá do pohybu a blížíme se do stanice Praha - Cibulka. V tomto úseku trati se trať rozdvojila - jsou zde dvě traťové koleje, avšak druhá je nepoužívaná, jelikož zde chybí potřebné zabezpečovací zařízení. Další stanicí je žst. Praha - Stodůlky. Zde je podobný systém jako v žst. Jinonice. A už se blížíme na Zličín. Zdejší stanice se nachází u konečné tramvaje Sídliště Řepy a od této obsazené stanice s výdejnou jízdenek vede vlečka do depa metra Zličín. Je zde také manipulační kolej pro vykládku tramvají s kolejí do tramvajové smyčky. A už nás čeká konec první části tratě - Hostivice, kde se setkáme s tratí 120.
pěkné
(lipner, 10. 12. 2010 6:39)Dobrý den, hezky udělané stránky, já mám taky rád tuto trať. Více zde: http://www.facebook.com/group.php?gid=386226437305&v=wall
korektura
(Fastová, 13. 1. 2010 0:33)Příspěvek je velmi zajímavý, ale dojem kazí překlepy, drobné chybičky aj. - chtělo by to "vychytat". EF
Poznámka
(Tonda, 27. 8. 2009 13:09)Když dovolíte malou poznámku: V ŽST. Praha-Jinonice a v ŽST. Praha-Stodůlky není výpravčí, ale pouze staniční dozorce.
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53
hur blandar man svart naoblal.se
(naoblal.se, 8. 10. 2020 9:42)